5 min read

July 2, 2024
by Medair
Medair Jaarverslag 2023

Medair International is een christelijke noodhulporganisatie die in actie komt bij rampen en geweld. We helpen de meest kwetsbare mensen in de moeilijkste gebieden ter wereld.

We redden levens en geven noodhulp en herstel.Medair International bestaat sinds 1989 en heeft inmiddels aan meer dan 50 miljoen mensen in 43 landen noodhulp gegeven.Stichting Medair Nederland is een stichting, die in Nederland voorlichting geeft over en steun werft voor het werk van Medair International wereldwijd.

Stichting Medair Nederland is een zelfstandige organisatie met een eigen onafhankelijk bestuur, heeft een ANBI-keurmerk en een erkenning als goed doel door het CBF. Stichting Medair Nederland is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 35029698.

July 2, 2024
by Medair
Love stories like these?

Subscribe to receive the latest stories directly to your inbox.

By subscribing you agree with our Privacy Policy.

Become part of the story

There are so many ways you can make a meaningful difference for people affected by emergencies. However you get involved, your support will go a long way to bringing hope and restoration to people who need it most.

More stories of impact

Browse our publications, reports, updates, and stories.

Annual Report 2023

Read our 2023 Annual Report - a valuable overview of the impact of Medair's work providing life-saving assistance in 13 countries during a year of global upheaval.

De situatie in de Democratische Republiek Congo verslechtert: internationale hulporganisaties slaan alarm

In de Democratische Republiek Congo (DRC) is een nieuwe noodsituatie ontstaan. Het Inter-Agency Standing Committee, het hoogste orgaan van de VN voor noodhulp, is halverwege de maand juni begonnen met het opschalen van de noodhulp in het land. Internationale hulporganisaties zoals Medair vrezen dat dit niet genoeg zal zijn om de meervoudige crises in het land te bestrijden.

Madagascar Crisis Report 2023

Review the latest 2023 report about our the current crisis and Medair's actions in Madagascar.